Co chybí zaměstnancům ke štěstí?

Možná už jen profesionálně podaná a objektivní zpětná vazba. Jak takové hodnocení předat, aby byl spokojený zaměstnanec i zaměstnavatel? Na všechny otázky vám odpoví agentura MotivP, která pořádá řadu zajímavých a prospěšných kurzů, přednášek a školení pro firmy i jednotlivé zájemce. Váš podřízený se velice rád dozví, jak jste s jeho prací spokojeni, ale určitě ne sprškou kritiky a nespokojenosti. I ta se nechá podat způsobem, jaký zaměstnance spíš potěší a vyvolá v něm potřebu být lepší. Pro nadřízeného to znamená profesionální přístup k podřízeným a získání přirozené autority.

Pokárat, ale něžně

Pokud je vaše spokojenost s podřízeným minimální, tak zpětná vazba asi nebude moc jednoduchá pro vás ani podřízeného. Ale díky získání dovedností a znalostí z této oblasti podáte i největší kritiku lidským způsobem a nebudete muset řešit mezi sebou žádné rozepře. Potom již záleží pouze na vašem zaměstnanci, jak naloží s tím, co se dozvěděl, a jaké zlepšení u něj nastane. Role hodnotitele je hlavně od toho, aby každý věděl, jak si ve firmě stojí.